آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه

برچسب‌ها:
ثروتمندتر از بیل گیتس

 
از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟
 
گفت: بله فقط یک نفر.
 
پرسیدند: چه كسی؟
 
برچسب‌ها:
2 اینفوگرافیک زیبای استیو جابز

استیو جابز چگونه آغاز کرد؟ در این اینفوگرافیک با داستان زندگی استیو جابز آشنا خواهید شد. مردی که ملقب به رهبر تکنولوژی بود. اما زندگی او فراز و نشیب های زیادی داشت. برای آشنایی با آن ها میتوانید زندگی نامه استیو جابز را در ویکی پدیا بخوانید و یا این اینفوگرافی را مطالعه کنید.

جوانی جابز پر از حوادث گوناگون بوده است. از علاقه مندی او به آیین بودا تا سفرش به هند برای دیدن نیم کارولی بابا گرفته تا بازگشتش از هند با سری تراشیده و لباس محلی هندی به آمریکا.

جابز به همراه دوستش وزنیاک اپل را در گاراژ خانه پدری استیو راه اندازی کردندو با موفقیت توانستند اپل ۱ را به دنیا معرفی کنند. بعد از مدتی پیشرفت در اپل جابز با رای هیئت مدیره از اپل اخراج میشود.

اما جابز در همان سال شکرت نکست و پیسکار را تاسیس می کند که یکی در زمینه کامپیوتر و دیگری در زمینه انیمیشن و گرافیک فعالیت می کردند. جابز با فروش شرکت پیسکار به ویزنی عضو هیئت مدیره آن جا شد و پس از آن که اپل سهام شرکت نکست را خریداری کرد جابز خود به خود به

اپل بازگشت اما با فکر هایی بزرگتر.

او با اختراعاتی که داشت توانست دنیا را تغییر دهد. برای آشنایی بیشتر با زندگی این مرد به ادامه مطلب بروید.

برچسب‌ها:
آخرین مطالب عنوان تاریخ »شرکت Polar از ساعت ورزشی جدید خودر رونمایی کرد 1393/10/20 »2 اینفوگرافیک

 

شرکت Polar در نمایشگاه امسال CES از ساعت جدید ورزشی به نام Polar A300 رونمایی کرد. این ساعت برای تمارین ورزشی روزانه طراحی شده است و در رنگ های مشکی، سفید، صورتی، آبی، خاکستری، و زرد موجود می باشد.

با داشتن ردیاب دقیق ضربان قلب، Polar A300 می تواند ضربان قبل شما را هنگام انجام حرکات ورزشی مختلف ردیابی نماید و علاوه بر این فعالیت های دیگر مانند خواب، میزان سوزاندن کالری و گام های شما را مورد پیگیری قرار دهد و هنگام بی حرکتی طولانی مدت به کاربرا هشدار دهد.

خوبی این محصول این است که می توان بخش سخت افزاری ساعت را از بندش جدا نموده و آن را با هر بند رنگ دیگری جایگزین کرد. ویژگی مربی هوشمند این ساعت تمامی تمارین روزشی را چه به تازه کاران و چه ورزشکاران حرفه ای آموزش می دهد.

شرکت Polar ساعت A300 خود را به قیمت ۱۳۹.۹۵ دلار به تنهایی و یا ۱۷۹.۹۵ دلار به حسگر ردیاب ضربان قلب در ماه فوریه سال جاری عرضه خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:
دانلود مجله سینمایی IMDB-DL شماره ۲۰

شماره ۲۰ مجله سینمایی IMDb-DL آماده دریافت می باشد. در طی این ۲ شماره اخیر به مانند شماره های آغازین مجله که با سختی های بزرگی مثل کمبود عضو و.. دست و پنچه نرم میکردیم دوباره همچین حالتی پیش آمده است و ما از شما خوانندگان گرامی تقاضا داریم از طریق به اشتراک گذاری مجله در شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و سایت هاتون از مجله سینمایی IMDb-DL حمایت کنید تا بتوانیم اعضای تحریریه قوی جذب نماییم تا بتوانیم پر قدرت تر از همیشه دوباره به خانه های شما عزیزان برگردیم با کلی مطالب جدید و بروز سینمایی …

 

imdb20  دانلود مجله سینمایی IMDB DL شماره 20

 

برای دانلود با ادامه مطلب بروید.........................

برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان geme و آدرس nobeno1.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر