آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه

دانلود دوبله فارسی انیمیشن Partysaurus Rex 2012

دانلود دوبله فارسی انیمیشن مهمانی رکس Partysaurus Rex 2012

دانلود دوبله فارسی انیمیشن مهمانی رکس Partysaurus Rex 2012 با لینک مستقیم و رایگان

به همراه صوت دوبله بصورت جداگانه

کیفیت فوق العاده Bluray 720p و خارق العاده Bluray 1080p

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند سینماگیم

PartySaurus_Rex_iTunes

لینک IMDB

امتیاز : 5.4 /10

ژانر : انیمیشن / کوتاه / کمدی

کارگردان : Mark A. Walsh

ستارگان : Tom Hanks, Tim Allen , Wallace Shawn

کیفیت : فوق العاده Bluray 720p و خارق العاده Bluray 1080p

حجم : 110 مگابایت + 55 مگابایت

زمان : 7 دقیقه

خلاصه داستان : رکس (دایناسور معروف کارتون داستان اسباب‌بازی) بعد جا ماندن در حمام یک مهمانی در آن‌جا با دوستان جدیدش راه می‌اندازد اما…

 

برچسب‌ها:
واقعیت امروز اپل که استیو جابز از آن متنفر بود

 

با وجود موفقیت های اپل (افزایش قابل توجه ارزش سهام، شکستن رکوردهای فروش پیاپی آیفون و زنجیره تولید جادویی محصولات) بعد از مرگ استیو جابز، می توان حدس زد اگر او زنده بود، در اپل امروز از چه چیزهایی متنفر بود. این ۷ مورد، لیستی از سرپیچی های اپل بعد از اوست.

 

 

برچسب‌ها:
دانلود Plants vs. Zombies™ 2 3.2.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید

("دانلود (Plants vs. Zombies™ 2 (3.2.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید")

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.2.1 + Mod – نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا آپـدیـت بـزرگـ زمـسـتـانـی (۸ ژانویه)

با ویـژگـی هـای جـدیـد

.............................................................
Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دومبازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود. 

برچسب‌ها:
مورد انتظار‌ترین بازی‌های اکشن جهان‌باز 2015 به روایت PC Gamer
2015 action open world pc gamer

اخیرا وبسایت خبری تحلیلی شناخته شده PC Gamer لیست نسبتا قابل قبولی از مورد انتظارترین بازی های رایانه ای در ژانرهای مختلف در سال جاری برای پی‌سی‌بازها تدارک دیده است که قصد داریم همه یا تعدادی از آن ها را در قالب ترجمه تقدیم شما عزیزان کنیم. برای شروع در این مطلب سبک اکشن آن هم با چاشنی جهان باز (open-world) را انتخاب کرده ایم. تلفیق اکشن و دنیایی باز، آن پرسه زدن های شیرین هرچند بی هدف که در پرتو آن چرخش عقربه های ساعت معنای خود را می‌بازد و نوید هفته‌ها و ماه‌ها سرگرمی آزادانه که همراه آن می‌آید، که به قول PC Gamer اکنون عطش دیوانه‌واری بر لب گیمرها کاشته است، فرمول طلایی است که نظر بسیاری از بازی‌سازان را به خود جلب کرده است. خوشبختانه چنته‌ی 2015 از این بازی ها تا خرخره پر است و سلیقه های گوناگون را راضی خواهد کرد. این شما و این لیست مورد انتظارترین اکشن‌های جهان‌باز 2015 به روایت PC Gamer. احتیاج به گفتن نیست که در بخش کامنت ها بساط برای شما پهن است تا در مورد این لیست و بازی های آن اظهار نظر کرده و یا بازی های دیگری را به جمع آن اضافه کنید.

 

برچسب‌ها:
پرواز تبهکاران برفراز انگلستان | GTA V صدرنشین این هفته UK charts
gta_heists_10-1152x648

عنوان محبوب GTA V را کمتر کسی است که نشانسد زیرا با اخبار بسیار حواشی این عنوان کمتر روزی است که از آن خبری منتشر نشود. حال این بازی پرطرفدار در سال جدید قصد دارد به صدرنشینی UK charts بپردازد.

زیرا در این هفته GTA V صدرنشین UK charts بود و سپس عناوین Call of Duty: Advanced Warfare و FIFA 15 در رده دوم و سوم جای گرفتند. این سه بازی هر هفته در بهترین رده های UK charts جای دارند و قصد ندارند جای خود را به سایر عناوین دهند.

نسخه PC بازی GTA V قرار است 27 ژانویه تنها دو هفته دیگر عرضه شود و قطعا با انتشار نسخه PC فروشش بیش از این خواهد بود. شما می توانید در ادامه اسامی 20 بازی برتر UK charts را مشاهده کنید:

uk_charts_Jan_12_2014

برچسب‌ها:
دانلود بازی دزد Thief ایکس باکس XBOX

دزد   Thief (ایکس باکس – XBOX)

برچسب‌ها:
Gamescom 2014 | تاریخ انتشار عنوان PES 2015 مشخص شد
Gamescom 2014 | تاریخ انتشار عنوان PES 2015 مشخص شد 

کونامی رسما اعلام کرد که عنوان ورزشی آن ها یعنی PES 2015 در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۴ ( ۲۲ آبان ۱۳۹۳) بر روی کنسول های نسل هفتمی و هشتمی و PC منتشر خواهد شد. همچنین کونامی اعلام کرده است که نسخه ی دموی این عنوان نیز در تاریخ ۱۷ سپتامبر منتشر خواهد شد.

بنابر گزارش سینماگیم به نقل از گیمفا، PES 2015 به گفته ی کونامی قرار است اشتباهات نسخه ی گذشته را اصلاح کند و این عنوان را به ریشه های اصلیش باز گرداند. برای اولین بار در این سری سیستم جدید شوت زنی، بخش توانایی دربیل فردی و کنترل توپ گنجانده شده است و در بخش گرافیکی نیز بازی از موتور قدرتمند Fox که پیش از این امتحان خود را در Metal Gear Solid V پس داده است، بهره می برد.

به نظر می رسد بر خلاف نسخه ی پیشین که کونامی نیز اعتراف کرد ناقص روانه ی بازار شده است، این نسخه به خوبی مراحل ساخت خود را طی کرده است و حتی یک هفته زودتر از FIFA 15 عرضه می شود.

pes_2015-2595167

pes_2015-2595169

pes_2015-2595171

 
برچسب‌ها:
Mad Catz از گیم پد هیبریدی LYNX 9 رونمایی کرد
Mad Catz lynx 9

کمپانی Mad Catz در نمایشگاه CES امسال از گیم پد هیبریدی LYNX 9 به قیمت 300 دلار پرده برداشت. این گیم پد علاوه بر این که دارای دکمه های معمول در گیم پدهای عادی است، همراه با کیبرد داک مخصوصی ارائه می شود که زیر گیم پد متصل شده و خود گیم پد نیز در جهت های

مختلفی کشیده می شود، به طوری که علاوه بر استفاده در PC انواع موبایل و تبلت را نیز دربرمی گیرد.

این محصول هم اکنون در سایت شرکت برای پیش خرید قرار داده شده است و مارس امسال عرضه عمومی خواهد شد. تصاویر دیگری مربوط به این از گیم د را در ادامه مشاهده می کنید.برای دیدن تصاویر این وسیله به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

برچسب‌ها:
کد مخصوص برگرداندن دهکده clash of clans را چگونه استفاده کنیم

 


 

اما دوستانی که موفق می شوند مانند خود ما اعتماد پشتیبان را جلب کنند پشتیبان سوپرسل در آخرین نامه ارسالی برای آنها یک کد مخصوص می فرستد که همان کلید رسیدن به دهکده است. 

پس از دریافت این کد خیلی از دوستان نمی دانند که باید با این کد چکار کنند و ما امروز می خواهیم به یاری این عزیزان بشتابیم و روش وارد کردن کد مخصوص را آموزش دهیم.

برچسب‌ها:
ZUTA ، پرینتری کوچک با قبلیت های بزرگ
zuta-labs-printer-1

اغلب پرینتر های جیبی که تاکنون شاهد ارائه آنها بوده ایم ، نمونه کوچک شده همان پرینتر های رومیزی هستند که هر روز مورد استفاده قرار می دهیم . اما این بار محققین آزمایشگاه ZUTA پرینتری ساخته اند که از مکانیزم متفاوتی برای چاپ استفاده می نماید. پرینتر موبایل Zuta ، وسیله ای است که در نمایشگاه CES امسال از آن رونمایی شد. دستگاهی بسیار کوچک، با قابلیت های بزرگ.

Zuta توسط شبکه وای فای به دستگاه هایی مانند کامپیوتر، تبلت و موبایل وصل می شود. برای پرینت کردن مطالب دلخواه، فقط کافی است Zuta را در گوشه چپ و بالای صفحه قرار دهید. سپس توسط اپلیکیشن Zuta می توانید دستور پرینت را صادر نمایید. سپس این پرینتر کوچک، توانایی های خود را نشان داده و با حرکت بر روی صفحه، اسناد انتخابی شما را چاپ می کند.

print

این دستگاه از یک کارتریج اختصاصی استفاده می کند که توسط شرکت سازنده تولید می شود. اما مسئولین همچنان در حال کار و بهینه سازی آن هستند.

پیش خرید این محصول که جذب سرمایه خود را با نام Pocket Printer آغاز کرده بود، با قیمت ۱۹۹ دلار امکان پذیر بوده و پس از عرضه، قیمت آن به ۲۵۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

zuta-labs-printer-4

برچسب‌ها:
ترول شماره(1)

برچسب‌ها:

برچسب‌ها:
ثروتمندتر از بیل گیتس

 
از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟
 
گفت: بله فقط یک نفر.
 
پرسیدند: چه كسی؟
 
برچسب‌ها:
2 اینفوگرافیک زیبای استیو جابز

استیو جابز چگونه آغاز کرد؟ در این اینفوگرافیک با داستان زندگی استیو جابز آشنا خواهید شد. مردی که ملقب به رهبر تکنولوژی بود. اما زندگی او فراز و نشیب های زیادی داشت. برای آشنایی با آن ها میتوانید زندگی نامه استیو جابز را در ویکی پدیا بخوانید و یا این اینفوگرافی را مطالعه کنید.

جوانی جابز پر از حوادث گوناگون بوده است. از علاقه مندی او به آیین بودا تا سفرش به هند برای دیدن نیم کارولی بابا گرفته تا بازگشتش از هند با سری تراشیده و لباس محلی هندی به آمریکا.

جابز به همراه دوستش وزنیاک اپل را در گاراژ خانه پدری استیو راه اندازی کردندو با موفقیت توانستند اپل ۱ را به دنیا معرفی کنند. بعد از مدتی پیشرفت در اپل جابز با رای هیئت مدیره از اپل اخراج میشود.

اما جابز در همان سال شکرت نکست و پیسکار را تاسیس می کند که یکی در زمینه کامپیوتر و دیگری در زمینه انیمیشن و گرافیک فعالیت می کردند. جابز با فروش شرکت پیسکار به ویزنی عضو هیئت مدیره آن جا شد و پس از آن که اپل سهام شرکت نکست را خریداری کرد جابز خود به خود به

اپل بازگشت اما با فکر هایی بزرگتر.

او با اختراعاتی که داشت توانست دنیا را تغییر دهد. برای آشنایی بیشتر با زندگی این مرد به ادامه مطلب بروید.

برچسب‌ها:
آخرین مطالب عنوان تاریخ »شرکت Polar از ساعت ورزشی جدید خودر رونمایی کرد 1393/10/20 »2 اینفوگرافیک

 

شرکت Polar در نمایشگاه امسال CES از ساعت جدید ورزشی به نام Polar A300 رونمایی کرد. این ساعت برای تمارین ورزشی روزانه طراحی شده است و در رنگ های مشکی، سفید، صورتی، آبی، خاکستری، و زرد موجود می باشد.

با داشتن ردیاب دقیق ضربان قلب، Polar A300 می تواند ضربان قبل شما را هنگام انجام حرکات ورزشی مختلف ردیابی نماید و علاوه بر این فعالیت های دیگر مانند خواب، میزان سوزاندن کالری و گام های شما را مورد پیگیری قرار دهد و هنگام بی حرکتی طولانی مدت به کاربرا هشدار دهد.

خوبی این محصول این است که می توان بخش سخت افزاری ساعت را از بندش جدا نموده و آن را با هر بند رنگ دیگری جایگزین کرد. ویژگی مربی هوشمند این ساعت تمامی تمارین روزشی را چه به تازه کاران و چه ورزشکاران حرفه ای آموزش می دهد.

شرکت Polar ساعت A300 خود را به قیمت ۱۳۹.۹۵ دلار به تنهایی و یا ۱۷۹.۹۵ دلار به حسگر ردیاب ضربان قلب در ماه فوریه سال جاری عرضه خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان geme و آدرس nobeno1.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر